"Extreme-Makeover-Emmastyle"

Tjolahopp!

Nu under höstlovet så har vi gjort om en del här hemma, mest i syrrans rum, men även hos mig.
Idag blev vi äntligen klara med min nya garderob, den är stooooor! 2 meter bred och 2 meter hög från IKEA. Och det bästa är att en av skjutdörrarna är spegeldörr :D, jag har velat ha en stor spegel jättelänge och nu har jag en. Så den mesta tiden av dagen har spenderats genom att stå och beundra mig själv(eller inte), så vacker som jag är.



Typ alla/många bloggar har ju dagens outfit, och jag har ju aldrig haft det, SKANDAL. Så jag tänkte, eftersom att jag är så lat och inte orkar ta en bild, beskriva min outfit i skriftlig form:
- Röd T-Shirt med tryck, Gina Tricot.
- Gråa mjukisbyxor, made by ehw(alltså mig)
- Min bling-bling klocka.
- Lila pannband och tofs mitt på huvudet som gör att jag ser ut som Lilla My.
Detta kan ju ni som vill försöka föreställa er om ni har lust, för bild kommer inte.

Nu ska jag fixa med chips&sånt, Adios!

© ehw

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, de där med tofsen och pannbandet såg skojsigt ut i mitt huvud :P

2007-11-02 @ 18:43:05
URL: http://empur.blogg.se
Postat av: Emma

Haha, vad bra att någon roar sig på min bekostnad! ;D

2007-11-04 @ 22:19:52
URL: http://ehw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0