Far too cool, let let let´s talk bou bout bout that that.

Jag har inte skrivit på mer än en vecka, sorry. Hoppas ni har överlevt ändå.
Men iallafall, dagen har varit ganska najs. Förmiddagen var enligt schemat men på eftermiddagen åkte vi till Armémuseet. Och det var ju.. tråkigt!
Den där guiden asså, han var ju den tmest oengagerade killen jag någonsin har lyssnat på. Under mer än en timmas snack så uppfattade jag bara två saker. Annars stod jag mest och tänkte på hur ont i ryggen, magen jag hade och en del andra grejer som jag helst inte vill dela med mig av här.

Men sen så åkte vi iallafall hem, och Emma och Oscar skulle till Naya för hon fyller år idag. Dom tyckte jag skulle följa med, men det gjorde inte.
Jag och Carl hade sällskap till Frunkan och en bit på 144:an. Sen så hade jag det riktigt najs med min syrra, och vovven. Jag älskar när det bara är vi tre hemma. :)

Iallafall, nu måste jag sluta. Mamma ropar..

men justdet, jag hade tänkt lägga in en dagens outfit, fast eftersom min syrra har den andra datan och min har pajat och på den här datan funkar det inte så blir det ingen bild. Utan jag gör som förra gången, beskriver och så får ni använda eran fantasi istället:
- En blå- och vitrandig P.O.P t-shirt, typ 20 år gammal men asskön.
- Långkalsonger, Everest. Också himla sköna.
- Min syrras otroligt heta&fluffiga leopardtofflor.

Det var allt, solong!
© ehw

PS. Imorgon kommer något asbra, missa INTE det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0