muuuuuuuuuuuuuuuusiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic!

jag blir helt galen av bra musik, jag vill ha julafton nu så att jag får alla skivor som jag önskar mig!
NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Iallafall ,jag har ju inte bloggat på ett tag, så den egentliga anledningen till att jag skulle skriva var att jag skulle kunna dampa ur på alla människor som irriterar mig.  Vissa människor, seriöst jag har lust att bara slå till dom för att dom är så jävla puckade i huvudet, eller bara skratta åt dom!
Men eftersom jag är så himla väluppfostrad(hmmm), så gör jag inte det. men jag är väldigt nära, det kan jag lova er.
ni är såna puckon som man bara inte kan stå ut med, jag hoppas inte att det är någon som tycker att jag är så. då tar jag självmord....


PUSS,

He said he loved me
He said he needs me
He said to Keeley he thinks I'm special
He didn't love me .. he didn't need me
Got off with Keeley, she thinks shes special

och du kan gå och dö, för jag gillar dig men samtidigt inte, och jag är fett konstig! jag borde nog sluta skriva nu innan det spårar ur alltförmycket!

©
ehw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0