Bra - bättre - bäst.

Glömde att säga att jag gillar Gwen mycket, mycket mer efter konserten. Tycker typ att alla hennes låtar är helt klockrena. Mina favoriter från skivan är Early Winter, Wind It Up, Wonderful Life och The Sweet Escape, eftersom showen inledes så bra med den.
Jag fattar inte hur jag kan vara såhär, jag är fortfarande helt exalterad! Shit, det är helt sjukt vilken känsla.
Någon som vill hänga med på konsert snart igen!? *desperat*

Jag bjuder på en låt med Gwen såklart.
Den heter The Real Thing och på konserten sjöng hon den och tillägnade den till sin son, Kingston.



Det var inte bra för mig att gå på konsert, jag har aldrig känt så här förut. Jag lever för musik, och då menar jag bra, meningsfull musik. Inte sån skit som de spelar på Rix FM. (Inget ont mot de som lyssnar på Rix)

© ehw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0