Onsdag, eller?

Jag är värsta förvirrad, jag vet typ inte vilken dag det är. När man har lov kommer man inte ihåg sånt, iallafall inte jag, alla dagar är likadana.
Menmen, idag har jag varit i Skärholmen med Ami och Emma, det var najs, jag köpte en skjorta/klänning. Fast vi får se om jag får behålla den, min mamma tycker att jag köper för mycket. Vilket jag egentligen inte alls gör, iallfall om man jämför med andra.
Vi såg mycket fina grejor, vi provade massa mössor och så skrattade vi. Eller hur? Ungefär så här mycket: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAx100.

Nu är jag hemma och kollar lite på datan, fast ikväll ska jag träffa mina kära vänner igen tror jag, även fast jag egentligen inte orkar. Menmen, vad gör man inte för sina vänner? :)

Fler inlägg ikväll, tror jag..

Bjuder på en bild från i sommras, tagen på en plats någonstans i Sörmland. Ta inte bilden alltför seriöst!


image11

© ehw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0