1 h, 12 min

Eftersom jag försöker fördriva tid så har jag suttit och raderat många av mina gamla inlägg. Jag skäms när jag läser vissa saker, viss av den musik jag lagt upp tycker jag är skit nu. Artister som gäller nu är exempelvis:
Arctic Monkeys, CSS, Familjen, Robyn, Teddybears (Sthlm), Justice, Bloodhoundgang, Roisin Murphy, Duffy, Lykke Li, Markus Krunegård med flera, med flera, med flera, med flera. Ja ni fattar, jag lyssnar på så många olika att jag inte kommer ihåg dom. Här får ni en låt iaf, enjoy:



Nu ska jag gå och duscha, tycker synd om er som missade LL i lördags precis som jag. Men eftersom att jag är så smart ska jag se på reprisen.
Menmen, sista inlägget för idag, måste ju ladda inför orienteringen och allmänlydnaskursen imorgon! 

© ehw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0