GMILF

Nu är jag ganska stolt över mig själv. Efter att ha suttit .. öh, länge och letat efter fakta om konflikter i Filippinerna har jag äntligen hittat den perfekta sidan. Eftersom att jag egentligen ville ha Dafur, men Josefajn han välja det före mig så fick jag ta Filippinerna på måfå. Men nu ser det ganska ljust ut, hoppas att allt blir bra...

Jag är inte världens mest hängivna bloggare, när jag väl vill skriva har jag inget att skriva om, och när jag har nåt att skriva om har jag inte tillgång till datorn.
Men jag har bestämt mig att jag ska återuppta, om man nu kan kalla det de(:S?), något. Nämligen konceptet dagens låt. Kanske tråkigt tycker vissa, men inte jag. För då kan jag ju bara gå in på min egen blogg, gå till kategorin Musik, och sen kan jag välja och vraka bland massa bra låtar. :D Perfekt!

Så nu ska jag lägga in någon låt, vet inte vilken det blir.. Får väl se om en minut eller två.
© ehw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0