lycklig

Jag mår så himla bra, känns som allt jobbigt bara försvunnit och att jag bara vill gå runt och le hela tiden.
Det kan bero mycket på att en av dom jobbigaste skolveckorna är över, och att jag känner att jag klarade det mesta galant. I torsdags var allt sjukt segt, plus att det var redovisning, sedan idrott vid IP, inte så kul. Men sen tog Jossan och jag bussen hem, det var najs.

I fredags var det matte, den var inte jobbig iofs, sen engelska, den kommer jag inte ihåg, eller jo vi diskuterade en massa saker in english ofcourse. sen lunch, biff stroganoff och sen en liten promis till konsum där jag köpte godishalsband.
Jag kom på en massa olika funktioner som godishalsband har, man kan ha det som armbnd, halsband, strumpeband, hårband, sen efter skolan gjorde emma och jag glasögon av snörena. :)
Efter lunch var det bilden som jag typ hade haft värsta ångesten över, men till slut så vågade jag rita på min ism och jag tror att det blir bra, ska fortsätta när jag skrivit klart det här. Sen hade vi iaf so och då redovisade resten så jag satt bara där och typ .. hade det trevligt.

Sen efter skolan gick jag hem och mamma och jag drog in till stan, balklänning ni vet. och till slut så har jag nu köpt en, men historian är lång. vi ska iaf lämna in den till en skräddare, för den färgen jag ville ha fanns inte i rätt storlek så den jag har köpt är för stor. men det ordnar sig nog.
idag har jag typ inte gjort någonting, förutom att vara på zetas med familjen..
nu har jag skrivit låååååååååååååångt, och vädret tillåter inte att sitta inne vid datan, så hej då!

ger er en dagens låt också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0