Torsdag: Var det skola som vanligt ..

Torsdag: Var det skola som vanligt, sydde typ klart min tröja på slöjden. Ska fixa några grejer med halsringningen typ, sen är den finito! :) Matten gjorde jag typ inget på, för emma var inte där.. Resten av skolan var bajs, sen drog jag hem och duscha sedan in till stan med syster för att leta balklänning. Köpte ingen tyvärr. Sedan satt jag resten av kvällen och ritade på min "miljöbild", den blev typ bäst.. kan sitta i timmar och rita sånt, men iaf...
Fredag: Skola igen, engelskan var bajs, matten var bäst, lunchen var bäst, bilden var både bajs och bäst, so var bäst för vi hade ingen. Sen gick jag hem, och typ .. vet inte vad jag gjorde. Jo, packade till landet, sen kom mamma och Ludde. Sen kom Hanna och pappa, sen åkte vi till landet.
Lördag: Var på landet och typ hade det najs, det var en stor jävla grävling på tomten, och harar och rådjur, värsta vildmarken! Sen skulle jag typ plugga, det gick sådär, finns liksom roligare saker att göra. Sen åkte vi till f&f och åt middag, det blev typ översvämning lite grann, men Ludde var glad att vara där. Btw så körde min syrra dit, jag är stolt över henne. hon äger på att köra bil.
Söndag: Väckte mamma mig halv åtta, somnade igen, gick upp halv nio, sen åkte vi hem 10, kom hem halv 12, åt korv med bröd, mamma&jag åkte halv 13 in till stan och leta klänning. Ingen köpt fortfarande, men jag hittade en som var perfekt, bara det att den var lite knas över tuttarna, dom fick liksom inte plats. Men jag är kär i klänningen ändå!
Nu sitter jag och "jobbar" med skolarbete, MÅSTE fortsätta.

hejdå,
© ehw

Kommentarer
Postat av: Ami

Hejhej! vi måste göra någonting någon dag snart, vi har ju inte träffats på jättelänge! ;)

2008-05-19 @ 18:51:26
URL: http://amiees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0